...

Hej!!
Jag sa för en stund sen att jag skulle gå och lägga mig men så blev det ju inte alls, jag fastnade helt här på bloggen med att fixa design m.m... Nu har jag fixat lite, men långt ifrån färdigt, men jag orkar inte mera ikväll/Natt..

Nu är klockan 2 och jag måste gå och lägga mig snart för att jag ska upp vid 9 bara för att följa med kusinen D till Norrtälje och kolla på färg till bilen och lite annat skit, vi får väl se ifall han är vaken vid 10-11 när vi ska åka, annars ringer jag väll och väcker honom, Hahaha..
Sen när vi kommer hem ifrån norrtälje så måste jag åka dit engång till, hehe jag, mamma och mormor ska åka och hälsa på mammas farmor på sjukhuset eftersom hon fick flyga helikopter dit.. Vi får väl se hur hon mår och sånt när vi kommer dit imorgon, det är ju besökstid mellan 15-19 på vardagar..

Men men nu måste jag fan lägga mig i sängen och sova....  Sov gott och ha de bra, godnatt allihopa.. <3 zZzZz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Siggan???? :O

2009-04-16 @ 15:44:50
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0