....

Har inte haft så mkt tid idag att skriva så jag får väl skriva lite nu när de inte finns så mkt att göra här hemma..

Idag har jag varit hos mormor hela dan typ, hjälpt daniel i Garaget och "tvättat" bältena men texiltvätt.. xD
skulle åka till älmsta en sväng oxå men så blev de ju inte, sen har jag pantat burkar xD

De här lovet har varit så otroligt tråkigt.. Har inte gjort något roligt på hela lovet typ, men hoppas att de blir roligare i helgen så man kan festa lite, dricka och ha roligt.. De skulle inte sitta fel med några kalla öl just nu.. xD hehe

Men jag orkar fan inte skriva mera just nu, ska sätta mig och kolla på tv snart, Du är vad du äter börjar ju om ett tag..
Sen finns de säkert något annat roligt att kolla på, funderar på att försöka göra en ny design som aldrig blir av, men hittar aldrig någon fin bakgrund m.m.. Men men vi hörs senare, updaterar er lite senare ikväll/natt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0