...

Nu sitter man här framför datorn igen, jag förstår inte riktigt hur man kan sitta så länge framför en dator och bara kolla och ha tråkigt..

Men men Nu ska jag snart gå och lägga mig, tänkte bara uppdatera er lite här först om vad som har hänt sen jag skrev sist..

först så kollade jag lite på TV Du är vad du äter, men de va inte så roligt så jag gjorde mig ett par varma mackor och gick och satte mig framför datorn och försökte få igång Photoshop "PS".. Men de gick inte alls de, så jag bestämde mig för att Kolla in lite bloggar, och lite "Raggar kläder" men jag har ju som sagt inga pengar så jag kunde inte klicka hem någonting..
De får vänta tills jag fyller år ifall jag får några pengar då.. hehe
Sen kollade jag på någon "debatt" om Den där Sofie lr vad hon hette som begick självmord pga att hon skulle sitta i rättegång med en man i 42 års åldern som hade våldtagit henne, för jävligt tycker jag.. får se senare idag ifall dom kommer fram till något på rättegången, de är en till tjej som har blivit våldtagen av samma man så de skulle tydligen vara rättegång om de idag.. Vi får hoppas att han får något straff..  Men men ska inte prata så mkt om de nu, kanske blir något mer inlägg om de någon annan dag..

Nu måste jag nästan gå och lägga mig.. hehe
Men vi hörs sen.. ha de bra.. Puss och kram Cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0