Heeej alla Glada!!!

Har inte haft så mkt tid till att skriva idag...
Blev väckt klockan 10 i morse av mamma, hon ringde och sa att jag skulle sms nå skit till min bror så de va väl bara till att gå upp och göra de, för de va tydligen bråttom.. xD
Sen så åkte jag med mormor upp till älmsta och handlade lite och tankade en dunk så jag kunde tanka moppen.. 
för ikväll bär de av till fogdö city och kolla när små pojkarna Lanar.. xD haha skit tråkigt jag vet, men har inget bättre för mig, så.. :o)
Sen har jag varit ute med pojkarna lite vid kiosken och färjan, Skit tråkigt, men ändå roligt. hehehe..
Men nu kom mamma hem så nu ska vi ta och tända grillen och grilla Fläskfilé och till de blir de majs och klyftpotatis..

Skriver lite mer senare xD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0