Hemma hos mormor.. xD

Hej,
nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och har skit tråkigt..
Ska snart ut i garaget och kolla läget lite, ska slipa lite på en pall.. hehe
Sen ska jag väl åka ner en sväng och se om någon vill komma ut och leka med mig..
Men det är väl ingen risk.. hehe xD

Vad händer i helgen då???
Jag hoppas i alla fall på att supa, dricka en jävla massa öl och bli full xD
Men de lär väl inte bli så i vanlig ordning, eftersom ingen har pengar typ....

men men, nu ska jag vara lite social med min kära mormor.. xD
Sitter och pratar om bögar typ.. hahahhaa

Men jag updaterar er lite senare.. xD ha de bra så länge.
Pusss pusss

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska typ till landet och leka med dig:P jasså bögar?:P

2009-04-16 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0