Hemma igen..

Nu är jag hemma igen efter en lång och skön promenad på ca 1 timme med min hund och Felix.. xD
De va roligt, speciellt TORBJÖRN xD (felix fattar) hahahha men men nu sitter jag här och är ännu mer nyttig, Äter äpplen istället för godis.. xD
Jag ska fan inte vara lika tjock i sommar som nu, nu ska jag bli duktig och äta bara frukt istället för godis och inte dricka läsk, bara vatten.. xD om ni har något bra tips på hur man går ner i vikt fort och lätt så är jag glad om ni kommenterar.. xD

Ska kolla lite mer på internet och kanske sortera bland mina bilder på datorn, Så J*vla mkt bilder så jag vet inte var jag ska börja.. haha
Men vi hörs lite senare tror jag, om jag nu orkar.. xD

PUSSSSSS PUSSSSSS<333

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Thanks baby<3

2009-04-17 @ 00:03:35
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad duktig du är då :) Och det man ska göra för att gå ner fort i vikt är att dricka mycket vatten. Sen har jag ingen aning om vad man mer ska göra.. Jo röra på sig mycket och äta nyttig mat.. men inget mer vet jag.

2009-04-17 @ 13:51:03
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0