Länge sen nu!!

Nu var det länge sen jag uppdaterade här, har inte haft så mkt att skriva om som ni är intresserade av..

Men men har gått i skolan idag och i måndags, och dom andra dagarna har jag varit på dagis.
så jävla roligt att komma tillbaka såhär efter påsklovet..
Alla barnen har varit jätte mysiga..

Idag hade jag samtal med läraren och mamma, vi pratade om att jag var jätte duktig i skolan och på jobbet..
sen pratade vi om intensiv kursen som jag ska gå, kommer aldrig hinna få körkort innan första helgen i juli.. :( tråkigt ju, jag som hade sett fram emot de.. Men men inget att göra åt..

Ikväll blir de väl grissel, ut och göra byn osäker och hoppas på några öl.. xD
Är så jävla sugen på öl, har varit de ett par veckor nu.. hehe

Alla är så jävla tråkiga så de blir väl bara jag och erik lr nått sånt.. men men de får väl duga de oxå.. xD
Nej orkar jag inte skriva så mkt mera, men jag lovar att jag skriver ikväll om de har hänt något intressant då.. heheh

Men ha de bra sålänge alla glada, så hörs vi senare.. Pusss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0