Snabbis..

Nu är jag hemma igen.. är så jävla arg på E...

Han bad mig komma till kiosken, så kommer jag dit, så ser jag C och J utanför i bilen, då går jag in och säger till erik, "Nu kommer du dra med dom" så säger han typ "Nej" Sen säger han att jag ska vänta och han hoppar in i bilen och dom drar iväg, jag sitter där och vänta och väntar och väntar men Nej ingen kommer, Dom åker förbi 2 ggr, sen skriver han "Vart är du då?" och jag blir så jävla arg så jag skiter i att svara eftersom han sa åt mig att vänta vid kiosken.. sen efter 45 minuter kommer D och A, då är jag med dom, så kommer E tillbaka efter ett tag, så säger han att dom hade vart i älmsta och typ käkat m.m... JÄVLA CP säger jag bara..

Men men.. Nu när jag kom hem så käkade jag jordgubbar.. SKIT GOTT.. xD

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på film på datorn.. xD

Så jag säger väl Godnatt nu..
Pusss pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jordgubbar är så jäkla gott, jag åt det igår :)

2009-04-27 @ 10:41:46
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0