VetInteVadJagSkaSkrivaHär!!

hallooo... :o)

Nu sitter jag här framför den här jävla datorn igen, så jävla värdelöst egentligen.. funderar på att gå på en promenad med hunden snart så jag gör något nyttigt.. sen måste jag fan börja träna ännu mera,
jag är skit glad, har gått ner typ 2 kg på några veckor, jag har inte gjort annat än att äta som jag brukar och gått ganska mkt med frida, vi får se hur mkt jag väger innan sommarn, ska försöka gå ner några kilon till.. xD måste ju vara fin i bikinin i sommar. hahaha..

Maten blev god, Lasange blev de, till och med min bror tyckte att den smakade bättre än dom andra gångerna, han brukar inte äta maten som jag har lagat så de va roligt.. xD Men de va mormor som gjorde de mesta av allt.. hehe.. men jag va faktiskt oxå lite duktig.. xD

Nej nu ska jag se om hunden vill ut och gå så blir väl en timmes promenad om jag orkar..

Uppdaterar lite mera sen när jag kommer hem.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0