färdig :)

Nu är vi färdiga, har precis ätit mellanmål, nu sitter jag här men "S" i knät :)
Sjukt söt unge säger jag bara :)
skulle nästan vilja ta med henne hem till mig :)
sitter och säger mamma hela tiden :) hehe

så här ser det ut när hon ska skriva på datorn :)

 hh,,, bxzbvvhjjhgcxzzfhopöplnhvv

och hon är liksom bara snart 2 år.. :) hehe
Men nu måste jag leka lite med barnen, vi hörs säkert snart igen eller så hörs vi när jag kommer hem..
Om jag inte drar in till norrtälje och möter upp martina för att köpa virke :) hahaha

Kommentarer
Postat av: frida

nice med vikre:P hehe:D jobbar du imorn med va+:P<3

2009-12-29 @ 16:57:59
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0