Godmorgon <3

Ja godmorgon bloggen :)

Nu sitter man här igen, har man inget liv eller??!!

Ajja funderar på att åka båten idag och köpa dricka till nyår ;)
Isf så kommer de inte bli så mkt uppdatering idag, åker ju klockan 3 och kommer tillbaka 8 :P
Men ni står ut, de vet jag :)

Imorgon och onsdag blir de ju jobb så då hinner jag inte åka båten :)
och på torsdag är de ju Nyår ;)
Men jag skriver kanske mer innan jag åker och kanske lägger ut någon bild oxå :)

Ha de bra<3 Pusss på er

Frida och jag<33 Älskar dig gumman<333

Kommentarer
Postat av: Helena

Å båten var de fan länge sen man åkte. De får bli alkohol från systemet för mig då till nyår... Förresten vad ska du hitta på då? Puss

2009-12-28 @ 14:16:32
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: frida

bra att du börjat blogga igen bruttan :D hehe Älskar dig mest!!!!!<3<3<3<3<3<3 hoppas på torsdag!

2009-12-28 @ 21:03:50
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0