Hemma igen xD

Hejhej!!
Nu har jag kommit hem igen :)
Först blev det båten klockan 3 med Martina och Linn.
Köpte 2 plattor öl och 2 flaskor vin, så nu lär man väl klara sig på nyår :)
Sen efter båten bar det av till norrtälje med Erik som Chaufför..
Lite käk på donken och gled runt lite i n-tälje.
Sen Hem igen och nu ligger man här :)
har inte så mkt att skriva så de här får väl duga :)

Vi får se ifall jag hinner skriva någonting innan jag börjar jobba imorgon, börjar klockan 10 tror jag så de ska jag väl hinna med :)
Men nu ska jag nog sova :) sätta på en film först så man somnar nån gång :)
Ha de bra<3 Puss på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi ska vara hemma oss oss. Det kommer ett gäng hit med släkt och vänner om man har tur :) Tomta? Blir det hos Victor å Philip eller hos Erik? Puss

2009-12-29 @ 11:19:49
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0