Hemma :) :)

Nu är jag hemma igen efter en tur till norrtälje där vi köpte 6 Stora flaskor dricka :)
Sen när jag väl kom hem och skulle blogga så ringde erik.
Då ville han att jag skulle följa med Honom och Felix till älmsta för att köpa dricka..
När vi kom dit så hittade jag plastmuggar :) Halvapriset xD Skit bra ju..

Snart blir de sängen för imorgon ska man upp och jobba, börjar klockan 8 :)
Så jag jobbar helt själv imorgon, Börjar klockan 8 och slutar halv 5 :)
men de är skönt de oxå :)
Hoppas bara att man får sällskap En timme eller nått sånt :)
Annars blir det lite lång tråkigt!!

Orkar inte skriva mera nu, hörs kanske senare :) PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Bea<3Andre

Gott nytt år :)

2009-12-29 @ 23:17:25
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: frida

PARTY!!!:D FRIDA ÄR FETT MED TAGGAD! xD ehhe

du är bäst xD

2009-12-29 @ 23:25:18
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0