I´m back :)

Ja nu ska man väl ta tag i bloggningen igen, eftersom folk tjatar..

Kanske skulle ta och berätta vad som har hänt i mitt liv..
Inte för att de händer så mkt men ändå..


Har tagit körkort i alla fall.
men redan efter en och en halv vecka så körda man sönder mormors bil.
Körde av vägen i hallstavik men 3 kompisar i bilen, men vi klarade oss bra.
Förlåt säger jag bara <3
Sen efter en månad så är man i diket igen, men denna gången klarade sig bilen.

sen har jag väl bara vart med vänner och jobbat på dagis + gått i skolan.
De är helt underbart att jobba på dagis. Alla barn är så snälla och gulliga <3

Vet verkligen inte vad jag ska skriva här, så ni får nöja er med de här :)
Skriv vad ni tycker att jag ska skriva om :) <3

Cyaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0