morrn morrn!

nu har jag precis vaknat och ska väl kanske äta frukost om jag orkar!
Annars vet jag inte vad jag ska göra, vänta på Frida och sätta mig ute i solen snart kanske!
som sagt så kommer min Frida idag och vi ska leka, får se vad vi hittar på ifall vi drar och kollar in snygga killar nere på byn :P
Igår fick jag köra runt på Hobbe, Madde och Nicke i Hobbes bil :P De gick väl bra förutom några missar, men vi kom ju iaf hem hela och rena. Parkerade bilen hos Hobbe och gick hem, va hemma vid halv 3 ungefär!
Gick då och la mig på engång och somnade ganska fort :)




I sommar LÄR de bli mkt glass och lite cola! Annars klarar man inte en sommar i grisslehamn!
De lär ju bli en del öl i solen oxå :)

Kommentarer
Postat av: frida

fan de måste vi göra idag!!!!!!! fick sommarrus igenom kroppen nu xD

2010-04-25 @ 10:42:44
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/
Postat av: Linn

Det kommer det verkligen bli, öl also:D

Tänk att sitta typ på uteserveringen vid Grisslehamns gård en sommar kväll det är ljummet ute. Eller att sitta vid Albert Engströms lr något liknadne:D

Mums och mys!!

2010-04-25 @ 11:38:15
URL: http://linniiandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0