Polisstation

Va ju som sagt till polisstation idag med Erica och skulle göra en anmälan!
Men så blev det inte, jag åkte dit och jag berättade allt och polisen tyckte inte att de va någon ideé att göra någon anmälan eftersom han va anklagad och satt häktad för våldtäkt, så jag lämnade bara in ett tips till polisen.
sen började vi prata om allt möjligt där, om rökning, alkohol och bilar.

Sen drog jag hem, gick in på ICA i Älmsta och köpte bananer och sen drog jag hem!
Väl hemma fick jag kött och pommes :P
Sen har jag bara vart med kusinen och nu har jag kollat på idol :)



Kommentarer
Postat av: frida

har idol börjat? när började det? :)

2010-04-24 @ 12:40:54
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0