Svaren :)



Har du pojkvän? Om inte, skulle du vilja ha en?
Nej jag har inte pojkvän och såklart att jag skulle vilja ha de!

Tycker du om långa naglar?
Ja de gör jag, fast jag lyckas alltid ha av dom :)
Men skiten gör fina naglar!

Vad vill du göra med ditt liv? Är du nöjd med det som det är just nu?
Jag kan inte säga att jag är helt nöjd med det faktiskt, men det är ingenting jag vill ta upp i bloggen precis.

Vad vill du mest här i livet?
De jag mest av allt vill, de är att gå ut skolan och skaffa pojkvän och barn!

Vad ska du göra i sommar?
I sommar ska jag jobba så mycket som möjligt, umgås med kompisar, bada och dricka massa öl :)
Sen blir det väl en och annan cruising oxå!

Hur går det på jobbet?
På jobbet går det bara bra, trivs verkligen jätte mycket där!
man är egentligen tvungen att byta praktik plats men jag sa till min lärare att ifall jag va tvungen att byta så skulle jag hoppa av skolan och då fick jag gå kvar :)

Vilken maträtt gillar du mest?
De är faktiskt en svår fråga, men jag verkligen ÄLSKAR mormors plättar och hennes blomkålsgratäng, låter konstig jag vet men de gillar jag :)

Om du kunde få en enda sak i hela världen vad skulle de då vara? (inte en person och inte typ fred på jorden, utan en sak)
De här va en ännu svårare fråga, men de skulle nog vara typ ett hus på landet där jag kunde bo med min pojkvän och vårat barn, om jag nån gång får de vill säga :)

Varför är du prutten?
Ja jag vet faktiskt inte, men de va nog efter att Helena började bli kallad Korven pga Kosken och cola typ :P
Då kallade jag Nathalie Skiten och Jag blev automatiskt Prutten, eftersom de är Korv, Prutt och Skit :) haha

Sen några svar till Frida oxå!

Hur gör vi på valborg? När ska vi dricka?
På valborg ska du vara hemma i åkersberga och jag kanske ska köra åt Helena :)
Men de får vi se senare hur det blir.
Nästa gång du kommer hit så ska vi ta en öl lr två tillsammans, sitta i solen och dricka en kall och god öl
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0