trött!

Nu börjar jag bli väldigt trött, ska upp vid klockan 6 imorgonbitti så vi får se ifall jag kan sova nu..
imorgon kommer det nog bli väldigt mycket uppdatering, så nu måste ni säga vad ni vill att jag ska skriva om imorgon, något speciellt ämne?!
Ajja ni ska jag nog ta och klä av mig och lägga mig i sängen :P
Kanske smsa lite innan jag somnar, fast har iof en mobil räkning på 1200 kronor typ, bara för att jag har varit ute på inernet så mkt, bara internet kostar 740 kr, dom som har commviq kontant betalar 8 kr/dag..
Men men nu orkar jag inte skriva mera :P

Ha de bra
puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker om bilder, så lägg ut bilder och skriv några meningar till varje bild :) Har du comviq fast abonnemang? Det går att lägga till något så att internet kostar typ 50 kr i månaden :) Ring och kolla med comviq du :)

2010-04-23 @ 08:49:25
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0