Sjuk!

Igår hade jag ont i huvet hela dan + ont i halsen, men halsen gick över direkt!
Idag när jag vaknade hade jag fortfarande jätte ont i huvet och sen hade jag ont i halsen igen..
Så jag stannade hemma från dagis idag, orkar inte jobba med barn som skriker m.m.. när jag har ont i huvet!
Har ätit lite glass så de gör inte riktigt lika ont i halsen, men ont gör de!

Ska nog ta och gå ut till mormor snart för att ta en huvudvärks tablett, dom va slut här hemma.
Hörde även att hon bakade någonting, men jag får ju inte äta onyttigt + att det gör ont när jag sväljer :(

Ajja vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Helena

Åååååååååååå stackars liten :(

2010-05-18 @ 20:07:41
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0