valborg 30/4-10

Kanske ska ta och berätta lite om valborg nu då :)

Dagen började med att jag åkte in till norrtälje med 7:20 bussen, väl där mötte jag frida och vi gjorde lite saker..
sen åkte vi upp till Coop och köpte Cider 2.25or :) hahaa satt oss och drack lite och sen gick vi in på ÖB och Willys och handlade lite inför kvällen.
Sen mötte vi dennis på station och vi bestämde oss för att åka upp till donken för att äta lite :)
sen vid 12:25-12:35 åkte Frida och Dennis med varsin buss.
Då gick jag och mötte upp Erica och Ida för att fika lite :)
Sen drack vi lite till och sen åkte jag hem med 13:45 bussen.

När jag kom hem så färgade jag håret på Daniel och sen drog vi ut en sväng..
Vid 16:40 va man tvungen att åka till norrtälje för att hämta Linn och Robin.. Johan och Elin åkte med.
Sen in på ÖB igen och handla lite.
Sen fick vi bråttom hem för att festa lite, hade ingen dricka så köpte 2 3.5 or på Macken och sen drog vi till Martina för att börja :)
Grillade och drack lite och hade väldigt trevligt tycker jag :)
Kvällen slutade väl vid 4 nångång och sen upp igen vid 7:30.
Så de blev inte mycket sova inte!



Kommentarer
Postat av: elin sandin

det var en trevlig kväll hurru :)

2010-05-03 @ 12:34:32
URL: http://eliinsandin.blogg.se/
Postat av: Helena

Det lät ju som en höjdare :D

2010-05-03 @ 16:03:37
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0