Vikt!

Jag har fått för mig att jag behöver gå ner i vikt, Även om jag inte är överviktig eller någonting!
Men jag tycker att jag är tjock, alla har ju sina komplex och jag är en av dom som har lite fler än andra.
Har sagt att jag vill gå ner 10-20 kg, men alla säger att det inte kommer finnas någonting kvar av mig då
att jag kommer vara ett "benrangel" (stavning?!)
Jag vet att om jag går ner 20 kg så kommer jag vara underviktig
Men jag tycker att de är fint att vara smal och vill verkligen gå ner i vikt, jag bryr mig inte ifall jag är "för" smal!

Nu har jag gett mig fan på att jag ska gå ner i vikt, ska gå promenad varje dag med Martina, ska även simma lite då och då. Ska börja äta nyttigt m.m..
sen med tiden så får vi se hur mycket jag kommer gå ner i vikt, kanske bara blir 10 kg?! vem vet

Hur mycket tycker alla ni läsare att man ska väga om man är ungefär 156 cm lång?
Just nu väger jag ca 60kg, tycker som sagt att de är alldeles för mycket, 40-50 är lagom tycker jag!

Tycker verkligen om Tila tequilas utseende, perfekt kropp och perfekta tuttar :)


Kommentarer
Postat av: frida

inte 20 kilo!!!! häsgt tio helst mindre,du kommer bli för smal om det är mer än 10 kilo. <3

2010-05-28 @ 05:50:54
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/
Postat av: mia

tycker 55kg, gå ner till MAX 50, sen är det för lite tycker jag :)

2010-05-28 @ 06:54:44
Postat av: Sandra

Man brukar räkna längden minus första ettan och sen dra av tio kilo. Så mycket ska du väga plus/minus 5 kg ungefär. Alltså du som är 156 ska väga 46 kg men kan väga någonstans mellan 41-51 kg med. Jag är 165 lång och ska alltså enligt det där väga 55 kg.. 55 kg tycker jag är rätt lagom för mig men det där beror ju på hur ens benstomme ser ut med. Jag har ju stor benstomme så det ser dumt ut om jag väger 50 kg kanske.

2010-05-28 @ 10:46:25
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0