Orkar inte mera nu!! :'(

Livet är fan inte lätt.. de är det svåraste som finns!
Alla säger att livet går vidare, men om det inte gör det då?
Om man inte vågar gå vidare, släppa förbi allt jävla skit och försöka må bra igen..
Jag vågar fan inte, jag vill inte förlora honom, jag vill att han ska vara min..
Jag precis som många andra har redan förlorat en vän, så jag orkar inte förlora 1 till..
Bara han kunde ge mig en enda chans till så skulle jag vara så jävla mycket bättre.
Jag skulle lära mig att säga ifrån och våga göra sånt jag själv vill, inte bara det som andra säger åt mig.
Jag skulle bli så jävla mycket gladare än innan.

Jag kunde inte ljuga för dig så jag valde att berätta sanningen, men jag ångrar mig jag skulle fan aldrig berättat de..
Men som en kompis då sa, "skulle du må bra av att ljuga för honom"
Nej de skulle jag verkligen inte göra, men jag mår fan sämre nu när jag förlorat honom.. :'(



Kommentarer
Postat av: Laila

fin bild :) tagit den?

2010-11-17 @ 16:09:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0