Onsdag

Har precis vaknat och tänkte uppdatera er om vad jag gjorde igår..

Jag och Daniel ville hitta på något roligt så kom han med idén att vi skulle åka på bio..
Såklart gjorde vi det.. Vi kollade på johnny english och den skulle vara riktigt rolig,
men den va väl sådär, den duger att titta på :)
Höll på att somna i slutet av filmen, men jag höll mig vaken hela vägen hem..

Påvägen in till norrtälje så höll vi på att köra på 2 älgar, men vi klarade oss :)

och idag då...
Fy fan vad kallt det är!!! Det är bara 0,6 grader ute nu... De är frost på gräsmattan och enligt radion så har dom första halkvarningarna kommit nu...

Ge mig värme nu!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Tur att ni klarade er från älgarna annars hade jag inte vetat vad jag skulle ta mig till!! :'( <3

2011-10-12 @ 22:03:07
URL: http://fraijtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0