Tårta :)

hallojjj!!
Idag har jag haft skit ont i huvet, inte roligt att jobba när man är sjuk..
men jag har inte tid att stanna hemma en enda dag från jobbet eftersom jag behöver alla pengar jag kan få..
Idag fick vi tårta på dagis eftersom att en i personalen ska sluta hos oss, hon jobbar sin sista dag imorgon..

Nu sitter jag hemma och funderar på att gå och lägga mig en timme eller två, sen middag och efter det så ska jag hem till min morbror och städa, mormor hjälper mig så det går snabbare :) hihi Snäll mormor jag har <3
hon är fan den bästa som finns.. <3

Nej nu vet jag absolut inte vad jag ska skriva mera.. Ni får kommentera och ge mig förslag på vad man kan skriva.. Vill ni ha mycket bilder?!


Kommentarer
Postat av: frida

skriv om din vardag,tankar allt möjligt! :D massa bilder :D

2011-10-11 @ 15:45:39
URL: http://fraijtan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bilder är roligast! Och en mening eller två till varje bild:)



Vem ska sluta på dagis?:O

2011-10-14 @ 13:30:55
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0