Vad ska man skriva?!?!

I helgen så va jag upp till Borlänge och hälsade på min pappa, min storebror, alexander och min minsta lillasyster..



När jag va där uppe så kom jag på att Våran älskade pär skulle ha fyllt 20 år sista september och den första oktober så Försvann han från oss :'( Vi saknar dig så otroligt mycket, men jag vet att du har det så jävla bra där uppe...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I onsdags så va jag med Daniel och Johan på Norrtäljemarknaden och handlade lite strumpor åt min morbror och korv åt morfar, sen så hände de väl inte så mycket mera..

Igår, torsdag, så va jag och daniel till rimbo på marknad, skulle överraska Frida där men de tog så jävla lång tid för henne att komma så hon förstod att vi va där.. Vi kom in vid halv 5 - 5 typ och frida kom vid kanske tjugo över 7 :S hahaha
jag köpte iaf ett par leggins..
Sen innan vi åkte hem så skulle vi käka på subway men de va ju såklart stängt.. Så det blev miami :)


Kommentarer
Postat av: Helena ♥

Å äntligen uppdatering! Nu har jag nått att läsa igen <3

Tråkigt att Pär försvann lika som Emma... För unga!

2011-10-08 @ 14:49:19
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: frida

Det var kul när ni skulle överasska mig :P :D

2011-10-09 @ 21:10:32
URL: http://fraijtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0